01 квітня, середа 1клас


- Доброго ранку, шановні батьки та любі учні!
- Розпочинаємо дистанційне навчання за розкладом середи.

- Сьогодні почався другий місяць весни. Він називається квітень.
- А чому цей місяць так назвали? (Тому що багато квітів з'являються).
Сьогодні, 1 квітня - це день гумору.
- А ще, 1 квітня - це міжнародний день птахів.

Урок 1. ЯДС
Тема. Що їдять тварини?

с.83
- Прочитай текст. Розглянь малюнок.
- Які звірі, птахи, комахи є травоїдними?
- Що вони їдять?
- Які тварини є хижаками?
- На кого вони полюють?
- Які тварини є всеїдними?
- Чим вони харчуються?



Підсумуйте: «Їжа тварин дуже
різноманітна. Залежно від того, чим
вони живляться, їх можна поділити на
три групи: травоїдні, хижаки та всеїдні.
Травоїдні харчуються рослинами.
Хижаки – іншими тваринами. А всеїдні
їдять і рослинну, і тваринну їжу».

- Прочитайте дитині вголос  вірш
А. Бортняка "Нагодую тварин"

Доручила мені мати
Рано-вранці на зорі:
Всіх тварин нагодувати,
Що у нашому дворі.
Тим травиці, тому каші...
Пояснила, що і як.
Хай домашні друзі наші
Наїдаються усмак!
Тільки вийде мама з дому.
Засукаю рукави
Наношу коту рудому
Оберемками трави.
Зачекалася корова.
Тож мерщій із баняка
З побажанням: «Будь здорова!»
Я наллю їй молока.
Кину курям у повітці
Кістомаху ось таку.
Ну, а кроликам у клітці
Буде каша до смаку.
Дам собаці три морквини.
Всиплю проса для свині.
Як гадаєте, тварини
Будуть ситими чи ні?

Запитання для обговорення:
• Що мати доручила дитині?
• Кого і чим нагодувала дитина?
• Як ти гадаєш, як оцінять тварини
такий сніданок? Чому?
• Які це тварини: дикі чи свійські?
• Хто з цих тварин є рослиноїдними?
• Чим вони харчуються?
• А чим харчуються кіт і собака?

Підсумуйте: «Різні тварини харчуються
по-різному».

Переглянь відео "Хто що їсть?"



Відпочинок

Урок 2. Українська мова.
Тема. Буква ь. Письмо букви ь. Змінюю слова:"Один - багато".
с. 46

- Розглянь малюнок у верхньому кутку праворуч. Що тримають котик та мишка?
- Що ти знаєш про м'який знак?
- Прочитай склади:
од – одь
ел – ель
ів – івь

ен – ень
ас – ась
ул – уль
- Чим схожі склади в першому і другому стовпчиках?
- Чим вони відрізняються?

Завдання 1.
Прочитай слова:

день — дні  тюлень — тюлені
окунь — окуні  карась — карасі
- Які слова називають багато предметів?

Завдання 2.
- Прочитай. Куди поділася «чарівна пташка»? Чому не слід
вихвалятися?

Переглянь відео:



Напиши в зошиті м'який знак

Відпочинок



Урок 3. ЯДС
Тема. Де живуть тварини?
с. 84
- Сьогодні ми
поговоримо про те, де живуть тварини,
яке житло вони мають. Адже тваринам
також потрібна своя домівка.
- Поміркуй, де
живуть тварини у дикій природі та на
фермі, яке вони мають житло, навіщо
воно їм потрібно?
Підсумуйте: «Тваринам потрібне житло,
щоб захистити себе та своїх дитинчат,
перечекати негоду, десь відпочити».
- Розглянь малюнок у підручнику на
с. 84

- Яких тварин зображено на малюнку?
- Які житла зроблені людиною?
- Які житла зроблені самими тваринами?
- Хто з тварин носить своє «житло» на
собі?
- Які житла збудовано над землею? На
землі? Під землею? На воді?
- Чиє житло вам подобається найбільше?
Підсумуйте: «Облаштування житла є
важливим для всіх тварин».

Прочитайте вірш дитині «Хто де живе?»

Пташка мешкає в гнізді.
Білочка живе в дуплі,
Хитра лиска — у норі,
А ведмідь в барлозі.
Має вовчик-сірячок
«Спальне лігво». Їжачок —
Хатку з листя і гілок
Десь не при дорозі.
А де ж малий зайчик,
Зайчик побігайчик,
Собі житло мостить.
Щоб не мокнув хвостик?
Зайчик хатоньки не мас;
Довгі вуха він ховає
Під ялинкою, кущем.
Тож і мокне під дощем.

Запитання для обговорення:
- Про яких тварин йшлася мова у вірші?
- Де вони облаштовують житло?
- Хто з цих тварин будує житло під
землею, а хто — на деревах?
Підсумуйте: «Більшість птахів в'ють
свої гнізда у гіллі дерев, а білки живуть
у дуплі — пустій порожнині у стовбурі
дерева».

Прочитайте дитині оповідання
П.Молчанова «Як Толя допомагав
мурашкам»:

У вихідний день Толя з батьком пішли
до лісу. Невдовзі вони зупинилися
біля мурашника, розворушеного
якоюсь недоброю людиною. Мурашки
ремонтували своє місто, тягаючи
будівельний матеріал. Толя довго
спостерігав за роботою лісових
трудівників, а потім став збирати хвоїнки, сухе листя та травинки.
Батько зацікавлено спитав: «Що
це ти робиш, Толю?» Толя відповів:
«Подивися, як важко мурашкам матеріал до мурашника носити. В них же немає ані машин, ані залізничної дороги, все самі тягнуть. А вони ж такі маленькі. Треба їм допомогти!»
Толя взяв зібрані травинки, хвоїнки,
корінчики, підійшов до мурашника та
обережно поклав коло нього в декількох
місцях. Мурашки одразу почали
перетягувати в мурашник все, що приніс
Толя.

Запитання для обговорення:
- З чого мурахи будують своє житло?
- Чому мурах називають трудвівниками?
- Як Толя допоміг мурашкам?
- Як ще ми можемо допомогти тваринам?
- Що потрібно робити, якщо ви побачили
гніздо чи мурашник?
Підсумуйте: «Тваринам потрібно
допомагати». Але якщо ви помітили їх
житло (наприклад, гніздо чи мурашник),
його не можна чіпати».

- Переглянь відео "Хто де живе?"

Відпочинок
- До зустрічі.


Комментарии