- Доброго ранку!
- Починаємо дистанційне навчання за розкладом вівторка.
1 урок. ЯДС
Тема. Будова рослин.
- Про що ми говорили на минулому уроці?
(Вчора ми говорили про те, як ростуть та розвиваються рослини).
- Сьогодні на уроці ми продовжимо досліджувати рослинний світ
природи.
Спробуємо відповісти на такі питання:
- З яких частин складається рослина?
- Яке значення мають для рослин ці частини?
Переглянь відео:
- Які рослини ти побачив (побачила) у відео?
- Які з них є деревами, а які — трав'янистими рослинами?
- Як називають одним словом частини рослин?
- Які органи мають рослини?
- Навіщо рослині корінь?
- Для чого рослині потрібне стебло?
- Навіщо рослині потрібне листя?
- Для чого потрібна квітка?
- Який орган рослини є найважливішим?
Підсумуйте: «Всі рослини мають корінь, стебло, листя, квітку,
плід і насіння.
плід і насіння.
Всі органи для рослини є дуже важливими.
Корінням рослина закріплюється в ґрунті, дістає з нього воду й
поживні речовини.
поживні речовини.
Стебло тримає листя й квітку, по ньому надходять поживні речовини.
Листям рослина ловить сонячне проміння, дихає.
У квітці утворюються плоди й насіння, з яких потім виросте
нова рослина».
нова рослина».
Підручник с.89
- Які рослини зображено на малюнку?
- Яку назву має стебло в дерев?
- Що спільного в дерев, кущів, трав?
- Чим вони відрізняються?
- Які органи рослин ростуть угору, а які — вниз?
Підсумуйте: «Всі рослини складаються з однакових частин: корінь, стебло,
листки, квітки, плоди з насінням».
Відпочинь
- Якими бувають рослини за виглядом листя?
- Які дерева восени скидають листя?
- Які дерева є зеленими протягом року?
Підсумуйте: «Хвойні рослини також називають вічнозеленими».
Відгадай загадки про дерева, називаючи, є вони листяними чи хвойними:
Відпочинок 20 хвилин
2 урок. Математика.
Тема. Додавання та віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд.
Переглянь урок (уважно слухай та виконуй завдання):
Підручник
с.183 (прочитай та розглянь)
с.184
Завдання 2 (усно)
Завдання 3 (усно)
Завдання 4 (письмово) - виконану роботу сфотографуй та надішли або в Viber,
або на пошту marislab21@gmail.com
Завдання 5 (усно)
За бажанням можеш пограти
Розташуй в порядку зростання
Згадай, як порівнювати десятки
Відпочинок
Урок 3. Українська мова.
Тема. Букви Вв. Письмо малої букви в. Текст та малюнок.
- Яку букву вивчали на минулому уроці?
- Які звуки вона дає?
- Хто є її сусідами в алфавіті?
- Сьогодні продовжуємо вивчати букву В.
- Розгорни підручник на с.49
- Прочитай склади вгорі.
Завдання 1.
- Прочитай слова, знайди підпис до малюнка.
- До якого слова підходить схема?
- Слова в першому стовпичику означають однину (один предмет),
а в другому - множину (багато предметів).
Відпочинок
Завдання 2.
- Розглянь малюнок. Прочитай опис речей, які склали в валізу, й знайди їх на малюнку.
- Який предмет краще не перевозити в валізі? Чому?
Відпочинок
- Подивись на маленьку рукописну літеру в.
- Чому їх дві?
- З яких елементів складається маленька рукописна літера в?
Переглянь відео, виконай завдання письмово в зошиті
Сфотографуй виконану роботу та надішли мені або в Viber,
або на пошту marislab21@gmail.com
Відпочинок
4 урок. Образотворче мистецтво.
Тема. Весну зустрічаємо.
Малюнок "Оживлення гілочки".
- Переглянь відео
- Намалюй гілочку, сфотографуй виконану роботу та надішли мені або в Viber,
або на пошту marislab21@gmail.com
- На цьому уроки закінчено.
- До побачення.
- Зустрінемось у середу.
Відпочинок
Комментарии
Отправить комментарий