08 квітня, середа 1 клас

- Доброго ранку!
- Розпочнімо наш день з веселої розминки.

-  А тепер починаємо дистанційне навчання за розкладом середи.

1 урок. ЯДС.
Тема.  Форма листя.

Що ми робили на минулому уроці?
«Ми дізналися більше про будову рослин, ознайомилися з листяними й хвойними
рослинами, дізналися, чому ялинка є завжди зеленою».
- Сьогодні ми поговоримо про такий орган рослини, як її листя,
будемо його досліджувати.
Підручник с.90 (прочитай та розглянь малюнки)

- Листя рослин має цікаву властивість, не тільки поглинати кисень,
але виділяти його у повітря. Це відбувається під час фотосинтезу.
Рослини під дією Сонця вбирають вуглекислий газ і виділяють кисень.
Тому рослини називають «зеленими легенями» планети.
Відпочинок

2 урок. Українська мова.
Тема. Букви Уу. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка.

- Яку букву повторювали на минулому уроці?
- Які звуки вона дає?
- Назвіть слова, щоб буква В давала твердий приголосний звук.
- Назвіть слова, щоб буква В давала м'який приголосний звук.
- Послухай вірш:

Сказав горобчик:
Букву «У» боюсь я дуже, татку.
Татусь питає: «А чому?»
«У» схожа на рогатку!

- Про яку букву йдеться?
- Пригадай, який звук дає буква у?
- Сьогодні на уроці ми будемо повторювати букву у.
Переглянь за бажанням відео

Підручник с.50
- Поглянь на котика та мишку.
- Де вони знаходяться, що відбувається, що лежить в них на парті?
(Котик з мишкою в школі та в них іде урок).
- Подивись на звукову схему слова урок.
- Скільки в слові голосних звуків? (Два).
- Скільки приголосних? (Два)
- Вони тверді приголосні чи м'які? (Тверді)
- Скільки складів? (Два)
- На який склад падає наголос? (На другий)

Завдання 1.
- Почитай вірш.
- Хто головний герой?
- Яка головна думка вірша?
- Подивись на розклад уроків поряд з віршем.
- Прочитай розклад.
- Яких уроків не буває?

Переглянь відео (за бажанням)

Відпочинок

- Розглянь друковані та рукописні букви Уу.




























- Чим вони схожі?
- Чим відрізняються?
- Сьогодні ми будемо писати маленьку рукописну літеру у.

Переглянь відео, потренуйся писати малу рукописну букву у.
Переглянь відео, потренуйся з'єднувати малу рукописну букву у з іншими.
Зроби перерву 
Переглянь відео, потренуйся з'єднувати малу рукописну букву у з іншими.

Переглянь відео, потренуйся писати слова. 

- Сфотографуй виконану роботу та надішли мені або в Viber, або на пошту
Відпочинок

Урок 3. ЯДС.
Тема. Досліди з рослинами.

- Про що ми говорили на минулому уроці?
«На минулому уроці ми дізналися більше про листя рослин».
- Сьогодні ми продовжимо досліджувати рослини.
- Переглянь відео:

Підручник с.92 (просто прочитай та розглянь малюнок)
• Які зміни відбуваються з рослинами?
• Чому квіти зафарбовуються у колір
харчового барвника?
Підсумуйте: «Квіти змінили колір, адже рослина всмоктала забарвлену воду».

Підручник с.93 (просто прочитай та розглянь малюнок)

• Які зміни відбуваються зі стеблами селери?
• Чому вони змінюють своє забарвлення?
Підсумуйте: «Трубочки у стеблі селери зафарбовуються,  тому що по ним
рухається вгору забарвлена вода».

Сьогодні ми ще раз пересвідчилися, що рослини — це живі організми.
Тому вони також потребують поваги до себе.
Переглянь відео:
Не можна не лише рвати та ламати рослини, а й бажано взагалі  їх не торкатися
без потреби. Рослина, якої часто торкаються, гірше росте.

- На цьому наші уроки завершено.
- Ти молодець.
- До зустрічі!
Відпочинок

Комментарии