- Доброго ранку!
- Починаємо дистанційне навчання за розкладом вівторка.
1 урок. ЯДС
Тема. Історія книг.
- Про що ми говорили на минулому уроці?
«Вчора говорили про те, навіщо ми читаємо,
та чому потрібно вчитися читанню».
- У наш час нам звично бачити поруч із собою книжки.
Важко уявити собі, що колись книга не була паперовою.
- Сьогодні ми дізнаємося, як виготовляли перші книжки,
порівняємо їх із сучасними.
Переглянь відео
- Які матеріали, окрім паперу, використовували люди для
виготовлення книг?
(Глину, кору берези, папірус, шкіри тварин, шовк).
- Як довго виготовлялася рукописна паперова книга?
(5-7 років).
- Чому вона коштувала дуже дорого?
(Довго писалася, дороге оздоблення).
- Хто вперше видав друковану книгу на території України?
(Іван Федоров).
Підсумуйте: «Скільки чудових книжок з’явилося на світ завдяки тому,
що хтось дуже давно вирішив записати те, що почув, побачив, про що
думав!
думав!
До того, як винайшли паперові книги, використовували каміння, глину,
рослини (кору берези, папірус), шкіру тварин, шовк та інші матеріали».
рослини (кору берези, папірус), шкіру тварин, шовк та інші матеріали».
- Прочитай та розглянь малюнки.
Запитання для обговорення:
- З яких матеріалів неживої природи раніше виготовляли книги?
(Каміння, глина).
- З яких частин рослин виготовляли книги?
(Кора берези, стебла папірусу).
- Яку назву мають оброблені шкіри тварин, з яких виготовляли книги?
(Пергамент).
- З якого матеріалу виготовляють сучасні друковані книги?
(Папір).
- Про які сучасні книги ми ще не згадали?
(Електронні книги, аудіокниги).
- Чим вони відрізняються від друкованих книг?
(Електронні книги мають спеціальний екран із чорнилами,
а аудіокниги слухають).
- Якими книгами ти користувався (користувалась)?
Підсумуйте: «Сучасні книги не схожі на стародавні.
Вони можуть бути надруковані на паперовому носії,
в електронному вигляді та у вигляді звуку — аудіокниг,
які можна слухати».
- З яких матеріалів неживої природи раніше виготовляли книги?
(Каміння, глина).
- З яких частин рослин виготовляли книги?
(Кора берези, стебла папірусу).
- Яку назву мають оброблені шкіри тварин, з яких виготовляли книги?
(Пергамент).
- З якого матеріалу виготовляють сучасні друковані книги?
(Папір).
- Про які сучасні книги ми ще не згадали?
(Електронні книги, аудіокниги).
- Чим вони відрізняються від друкованих книг?
(Електронні книги мають спеціальний екран із чорнилами,
а аудіокниги слухають).
- Якими книгами ти користувався (користувалась)?
Підсумуйте: «Сучасні книги не схожі на стародавні.
Вони можуть бути надруковані на паперовому носії,
в електронному вигляді та у вигляді звуку — аудіокниг,
які можна слухати».
Відпочинок для очей
Відпочинок (20 хвилин)
Попий води, порухайся, подихай свіжим повітрям, дай очам відпочити.
Урок 2. Математика.
Тема. Додавання та віднімання двоцифрових чисел.
Усний рахунок (за бажанням)
Згадай, як додавати та віднімати десятки.
Розташуй в порядку спадання (завдання за бажанням)
Переглянь відео-урок
(виконуй всі вказівки)
с.188-189
- Виконану письмово роботу в зошиті надсилай мені або в Viber, або на пошту
Відпочинок (20 хвилин)
Попий води, порухайся, подихай свіжим повітрям, дай очам відпочити.
Урок 3. Українська мова.
Тема. Букви Дд. Письмо великої букви Д.
- Яку букву повторювали на минулому уроці? (Букву д).
- Які звуки вона дає? (Твердий приголосний д та м'який приголосний д').
- Хто є її сусідами в алфавіті? (Букви Ґ та Е).
- Хто нам допомагав вивчати букву Д? (Динозаври).
ЗГАДАЙ ВСЕ, ПРО ЩО ДІЗНАВСЯ (дізналась)
на минулому уроці про динозаврів
(Розташуй, де факти, а де думки)
Завдання за бажанням
- Сьогодні ми продовжимо вивчати літеру Д.
- Розгорни підручник на сторінці 53.
- Прочитай склади поруч з котиком та мишкою вгорі.
Завдання 1.
- Прочитай слова в стовпчиках.
- Знайди до якого слова підходить схема?
Відпочинок
Завдання 2.
- Прочитай вірш.
- Який можна йому дати заголовок?
- Яка головна думка вірша?
- Прочитай, що кажуть діти (внизу сторінки).
- Розкажи, чи є в тебе друг?
- Як його звуть, який він та що робить?
Відпочинок
Письмо
Порівняй друковані та писемні великі літери Д.
Переглянь відео, потренуйся писати велику писану букву Д.
- Виконану письмово роботу в зошиті надсилай мені або в Viber, або на пошту
Відпочинок (20 хвилин)
Попий води, порухайся, подихай свіжим повітрям, дай очам відпочити.
Урок 4. Образотворче мистецтво.
Тема. Дитячі іграшки. Малюнок "Чарівний гном".
Переглянь відео та спробуй намалювати гнома
- Виконану роботу надсилай мені або в Viber, або на пошту
Відпочинок
За бажанням можеш переглянути мультфільм про гнома
- На цьому наше навчання на сьогодні завершено.
- Ти дуже старанний учень (учениця).
- До побачення!
- Зустрінемось у середу.
Комментарии
Отправить комментарий