- Доброго ранку!
- Прокидаємось, п'ємо воду та робимо ранкову зарядку.
Переглянь відео (за бажанням)
- Тепер вмиваємось, застеляємо ліжко,
снідаємо та починаємо
дистанційне навчання за розкладом середи.
- Прокидаємось, п'ємо воду та робимо ранкову зарядку.
Переглянь відео (за бажанням)
- Тепер вмиваємось, застеляємо ліжко,
снідаємо та починаємо
дистанційне навчання за розкладом середи.
Тема. З чого складається книга?
- Про що ми говорили на минулому уроці?
«Вчора ми дізналися, про те, як виготовляли книги
в минулому, порівнювали їх з сучасними...»
Кожен із вас багато разів тримав у руках книжку,
але мало хто замислювався над тим, з яких частин
вона складається.
Тому сьогодні ми продовжимо мандрувати
книжковим світом і дізнаємося про те,
з яких частин складається книга.
Підручник с.97
Прочитай та розглянь малюнки
(За бажанням можеш прочитати сам
або послухай, як читають батьки)
Кожна книга, що потрапляє до наших рук,
має свій “одяг”.
Перше, на що ми звертаємо увагу, — це
обкладинка книги.
Вона може бути твердою або м'якою.
Обкладинка захищає книгу від пошкоджень
і надає їй гарний вигляд.
Також саме обкладинка зовні вирізняє
її з-поміж інших книг. Крім того, вона
підкаже читачу, як називається книга
та хто її автор.
Коли ти відкриваєш книжку, то бачиш
перед собою її першу сторінку — титульний лист.
Основна частина книги — це сторінки, на яких є
маленькі цифри. Вони допомагають швидко знайти
в книзі потрібний текст.
Крім тексту, книги мають ще
й ілюстрації — малюнки в книзі до
тексту. Ілюстрація може займати цілу
сторінку або частину сторінки.
Відпочинок (20 хвилин)
Попий воду, дай очам відпочити,
можеш подихати свіжим повітрям,
зробити руханку.
(Відео-руханку можеш зробити за бажанням)
2 урок. Українська мова.
Тема. Букви Зз. Письмо малої букви з. Лічилка. Опис.
- Яку букву повторювали на минулому уроці? (Букву Д)
- Які звуки вона дає?
- Назви три слова, щоб буква д давала твердий приголосний звук.
- Назви три слова, щоб буква д давала м'який приголосний звук.
Прочитай вірш:
Збоку, знизу і згори
Схожа «З» на цифру три.
Є три зуби в буки «З»,
Ними все вона гризе.
- Про яку букву йшлося в вірші?
- Сьогодні ми повторимо букву З.
- Переглянь відео (за бажанням) з 1,25 хвилини
- Розгорни підручник на с.54
- З ким грають котик та мишка? (З зайцем).
- Подивись на звукову схему слова заєць.
- Скільки в цьому слові букв? (5)
- Скільки звуків? (5)
- Скільки голосних звуків? (2)
- Скільки приголосних звуків? (3)
- Скільки м'яких приголосних звуків? (2)
- Скільки звуків дає буква є? (Два звуки)
- Чому буква ц дає м'який приголосний звук?
- Скільки складів? На який склад падає наголос?
Відпочинь (10 хвилин),
порухайся, попий води,
подивись у вікно.
Завдання 1.
с.54
Прочитай слова.
Відпочинок
Заплющ очі та помрій
про щось приємне для тебе
Завдання 2.
с.54
Прочитай лічилку.
- Що таке лічилка, навіщо вона потрібна?
- Хто написав лічилку, хто її автор?
- Подивись, як можна намалювати зайчика.
(За бажанням можеш спробувати його намалювати).
Відпочинок
Попий води, подихай
свіжим повітрям, порухайся
(Відео-руханку можеш зробити за бажанням)
Письмо
Письмо малої писемної букви з.
Порівняй друковані та писемні маленькі літери з.
Пропиши малу букву "з" в зошиті.
Відпочинь (10 хвилин),
порухайся, попий води,
подивись у вікно.
Переглянь відео, потренуйся з'єднувати малу писемну букву з з іншими.
в Google classrom
(код курса: euspoyx)
або на пошту marislab21@gmail.com
Відпочинь (20 хвилин),
порухайся, попий води,
подивись у вікно.
(Відео-руханку можеш зробити за бажанням)
3 урок. ЯДС
Тема. Якими бувають книги.
- Про що ми говорили на минулому уроці?
(На минулому уроці ми дізналися більше
про те, з яких елементів складається книга).
- Сьогодні ми продовжимо нашу мандрівку
книжковим світом, дізнаємося більше
про те, якими бувають книги.
- У світі є безліч різних книг. І постійно друкуюються
все нові і нові. Сьогодні ми дізнаємося, чому так
багато книг потрібно людям.
- Різні книги по різному служать людям: одні — навчають,
другі — розважають, треті — допомагають
знайти потрібну інформацію. Книги за
якими ти навчаєшся — це підручники;
книги, які допомагають знайти відповіді
на питання «Як?», «Чому?», «Звідки?»,
«Коли?» — це енциклопедії, словники;
книги, які ти читаєш на дозвіллі, це —
художні книги, наприклад, хрестоматії
(збірки творів різних авторів) і комікси.
Робота з підручником «Які є книжки»
с. 98, прочитати текст та
розглянути малюнки.
Запитання для обговорення:
- Які з цих книг допомагають у навчанні?
- Як саме?
- Які з цих книг частіше читають заради
задоволення, розваги?
Відпочинь (10 хвилин),
порухайся, попий води,
подивись у вікно.
Робота з підручником
с. 100, прочитати вірш.
Запитання для обговорення:
- Чому книжка «захворіла»? (Маленькі
діти недбайливо до неї ставилися).
- Як можна «полікувати» книжку?
(Підклеїти, якщо порвалася, зробити
захисну обгортку та ін.)
За бажанням послухай пісню
Запитання для обговорення:
• Хто забруднив книжку? (Киця й Мишка)
• Як вони це зробили? (Брали книжку брудними лапками)
• Як звірі піклувалися про книжку?
(Брали її чистими лапами, підклеювали сторінки).
Підсумуйте: «Потрібно дбайливо ставитися до книги, а за потреби —
"полікувати" її».
Відпочинок
(Відео-руханку можеш зробити за бажанням)
- На сьогодні уроки завершено!
- Дякую за увагу.
- До зустрічі.
Комментарии
Отправить комментарий