- Доброго ранку!
- Починаємо дистанційне навчання за розкладом.
1 урок. ЯДС
Тема. Виготовляємо книгу.
а можна створити самому!
- Сьогодні спробуй самостійно створити свою власну книгу.
Переглянь відео та зроби книгу
(можеш придумати та написати назву,
зробити ілюстрації).
Не обов'язково робити як у відео.
Можеш зробити книгу як хочеш ти.
Свою роботу сфотографуй (попроси батьків допомогти)
та надішли мені або в Viber,
або на пошту marislab21@gmail.com,
або в Google classrom (код до курса: euspoyx),
або завантаж в своє портфоліо Google Dojo.
Відпочинок 20 хвилин
(за бажанням можеш зробити руханку)
2 урок. Українська мова.
Тема. Букви Зз. Дзвінкі та глухі звуки.
Письмо великої букви З.
- Яку букву повторювали вчора? (З)
- Які звуки вона дає?
- Розгорни підручник на с.55
- Прочитай всі склади вгорі сторінки.
- Прочитай слова КАЗКА - КАСКА.
- Які звуки ти чуєш?
- У слові КАЗКА ти чуєш звук З чи звук С?
- В українській мові приголосні звуки бувають дзвінкі та глухі.
Переглянь відео про глухі звуки
Відпочинок
(попий води, порухайся,
дай очам відпочити,
подихай свіжим повітрям)
Переглянь відео про дзвінкі звуки
Відпочинок
(попий води, порухайся,
дай очам відпочити,
подихай свіжим повітрям)
Робота з підручником, с.55
- Прочитай текст "Червоний зайчик".
- Чому така назва?
- Яка головна думка тексту?
Відпочинок
(попий води, порухайся,
дай очам відпочити,
подихай свіжим повітрям)
Письмо
Згадай, як виглядають друковані та писемні літери.
Свою роботу сфотографуй (попроси батьків допомогти)
та надішли мені або в Viber,
або на пошту marislab21@gmail.com,
або в Google classrom (код до курса: euspoyx),
або завантаж в своє портфоліо Google Dojo.
Відпочинок
(попий води, порухайся,
дай очам відпочити,
подихай свіжим повітрям)
Урок 3. ЯДС
Тема. Працюємо самостійно (робота з практикумом).
Тематичний тиждень "Книжковий світ"
- Книгу можна зустріти скрізь: вдома в книжковій шафі,
у книжкових магазинах, невелика книжкова полиця
є й у нашому класі.
- Сьогодні ми вирушимо в "мандрівку" до найбільшої
домівки книжок — бібліотеки.
Робота з підручником «Дім книжок», с.101
Запитання для обговорення:
• З яких давньогрецьких слів
складається слово «бібліотека»?
• Хто працює в бібліотеках?
• Що роблять бібліотекарі?
• Які правила є у бібліотеці?
• Що станеться, якщо читачі порушиватимуть ці правила?
Бібліотека — дім твоїх книжкових друзів.
Тому потрібно поважати правила бібліотеки:
поводити себе тихо, щоб не заважати іншим читачам,
охайно ставитися до книг, ставити їх на місце та вчасно
повертати книги до бібліотеки.
Відпочинок
(попий води, порухайся,
дай очам відпочити,
подихай свіжим повітрям)
За бажанням переглянь мультфільм
(шановні батьки,
можете під час перегляду
ставити мультфільм на паузу
та задавати питання,
які я написала нижче)
Запитання для обговорення:
• Яку книжку зазвичай читала мама
Свинка Пеппі перед сном?
• Яку татову книжку випадково
знайшла Пеппа?
• Для чого наступного дня родина
вирушила до бібліотеки?
• Чому в бібліотеці потрібно розмовляти
тихо, пошепки?
• Скільки років тато Свин тримав у
себе книжку з бібліотеки?
• Які книги сподобалися Пеппі, Денні
Сьюзі та Джорджу?
• Чому їм сподобалися різні книги?
• Яку книгу обрав у бібліотеці тато Свин?
• Яку книгу обрала у бібліотеці мама Свинка для Пеппи?
• Які правила поведінки у бібліотеці випадково порушилигерої мультфільму (Пеппа і тато Свин)?
Кожна бібліотека
містить велике зібрання цікавих
книжок. Книги можна читати в
читальній залі або ж узяти на деякий
час додому. А після прочитання їх
потрібно обов’язково повернути, щоб
інші читачі теж змогли насолодитися
захопливими історіями.
Можеш пограти в гру (за бажанням)
"Мандрівка сторінками дитячих книжок"
- На цьому наші уроки завершено!
- До побачення!
- Зустрінемось завтра.
Комментарии
Отправить комментарий