21 квітня, вівторок 1 клас

- Доброго ранку!
- Виконай (за бажанням) зарядку.
- Тепер починаємо дистанційне навчання за розкладом вівторка.

1 урок. ЯДС
Тематичний тиждень - День Землі
Тема. Земля - наш спільний дім.
- Що ми робили протягом минулого тижня?
Підсумуйте: «Протягом минулого тижня ми
мандрували книжковим світом. Дізналися,
як з'явилися книги, якими вони бувають,
з яких елементів складаються, вивчили
правила поведінки у головній домівці
книг — бібліотеці».

- Ти живеш в своєму будинку, вулиці свого рідного міста.
Живеш разом із батьками, іншими родичами. А всі люди
в цьому світі мають спільний дім — планету Земля.
Цього тижня будемо досліджувати, як ми можемо зберегти
та примножити красу нашої планети, як піклуватися про неї.

 Переглянь відео 
"Який дивовижний наш світ"
(за бажанням)

Земля — це дім не лише людини, а й тварин і рослин.
Тому ми маємо піклуватися про них, оберігати природний світ Землі,
її багатства.
 Відпочинок

Перегляд мультфільму
«Людина і Земля»
 переглянути
уривок мультфільму (до 01:55)

Запитання для обговорення:
• Чому в мультфільмі Землю зобразили у вигляді матері,
а людину — дитиною?
• Як поступово «зростала» людина?
• До чого це призвело?
Підсумуйте: «Людина щодня користується дарами Землі, її природи.
Однак вона потребує нашої уваги і захисту, інакше Матінка-Земля
може захворіти або навіть загинути».

Продовжте перегляд мультфільму
«Людина і Земля» 
(від 01:55 до кінця
відео — 3:10).
Примітка: 
перекладіть останнє речення мультфільму — 
«Для цього був потрібен час, але людина все ж
таки засвоїла цей урок, чи не так?»

Запитання для обговорення:
• Що зробила людина, щоб Земля одужала?
• Якою стала природа Землі після того, як людина висадила дерева?
• Що ще ми можемо зробити, щоб Земля почувала себе здоровою?
• Як ставилася людина до Землі наприкінці мультфільму?

Підсумуйте: «Людина — це частина
природи і вона повинна жити в єдності
з нею. А Земля — це наша матінка, ми
маємо її шанувати, цінувати та любити».

Відпочинок (20 хвилин)
(за бажанням можеш зробити руханку)



Урок 2. Математика.
Тема. Метр - як одиниця довжини.
Порівняння іменованих чисел, виражених
в одиницях довжини.

Підготуй до уроку
 підручник, зошит, ручку, олівець та лінійку.
Переглянь відео-урок
 (уважно виконуй всі вказівки)
Підручник с.193-195
Свою роботу, виконану в зошиті,  сфотографуй (попроси батьків допомогти) 
та надішли мені або в Viber, 
або на пошту marislab21@gmail.com
або в Google classrom (код до курса: euspoyx),
або завантаж в своє портфоліо Google Dojo.

Відпочинок
20 хвилин
(дай очам відпочити, 
попий води)

Можеш пограти в тренажери з математики (за бажанням)

1. Пограй та встанови порядок. 


2. Потренуйся порівнювати.



 Зроби перерву на 10-15 хвилин

 (подивись у вікно, попий води, відпочинь).


Урок 3. Українська мова.

Тема. Буквосполучення [дз']. Текст. 
Тема тексту. Ключові слова.

- Вчора ми познайомились з буквосполученням -дз-.
- Сьогодні ми познайомимось з його другом,
м'яким буквосполученням [дз'].

Робота з підручником, с.57
Завдання 1.
- Прочитай слова.

Завдання 2.
- Прочитай текст.
- Яка його тема? (Про що текст?)
- Яка його головна думка?
- Який можна придумати заголовок?

Відпочинок
20 хвилин
(дай очам відпочити, 
попий води, 
порухайся, подихай свіжим повітрям)

Урок 4. Мистецтво:
образотворче мистецтво.

Тема. Казка.
Малюнок "Ілюстрація до казки "Колобок"


Підготуй альбом, простий олівець,
 фарби або кольорові олівці.
Переглянь відео та намалюй ілюстрацію
 до казки "Колобок"
Свою роботу сфотографуй (попроси батьків допомогти) 
та надішли мені або в Viber, 
або на пошту marislab21@gmail.com
або в Google classrom (код до курса: euspoyx),
або завантаж в своє портфоліо Google Dojo.

- На цьому наші уроки завершено.
- До побачення!
- Зустрінемось у середу.

Відпочинок
20 хвилин
(дай очам відпочити, 
попий води, 
порухайся, подихай свіжим повітрям)

- За бажанням та якщо дозволять батьки,
можеш переглянути мультфільми


Відпочинок (дай очам відпочити, порухайся)


Відпочинок (дай очам відпочити, порухайся)






Комментарии