- Доброго ранку!
- Зроби ранкову зарядку.
Урок 1. ЯДС
Тема. Забруднення землі та води.
- Що ми робили на минулому уроці?
Підсумуйте: «Вчора ми дізналися про те, що Земля є нашою спільною домівкою,
тому її треба берегти».
- Під час свого життя люди створюють велику кількість речей, які потім стають їм
непотрібними й викидаються в смітник.
Навіть після приготування сніданку утворюється велика кількість сміття:
упаковка з-під їжі, харчові відходи, пакети з-під соку чи молока, частини овочів/
фруктів, які не вживають в їжу та ін.)
Тому сьогодні ми поговоримо про сміття, дізнаємося, яку загрозу воно
несе нашій планеті та чому не треба викидати сміття де завгодно.
Робота з підручником «Соромно перед соловейком».
- Прочитай оповідання.
Запитання для обговорення:
• Як звуть дівчаток, які є головними героями цього оповідання?
(Оля та Ліда).
• Яку їжу дівчата принесли з собою до лісу? (Хліб, масло, яйця).
• У що раніше загортали їжу?
(У непотрібну, вже прочитану газету).
• Як теперь запаковують їжу?
(У пластикові контейнери, поліетиленові пакети та ін.)
• Спів якого птаха Оля і Ліда почули в лісі?
(Соловей).
• Як ви оцінюєте вчинок Ліди?
(Ліда вчинила правильно, адже потрібно прибирати за собою,
навіть коли цього ніхто не бачить).
• Що станеться, якщо всі будуть лишати сміття в лісі?
(Ліс поступово перетвориться та великий смітник).
• Як сміття може потрапити до лісу?
(Якщо його там залишать люди).
Підсумуйте: «На нашій планеті сміття саме собою не утворюється —
його не залишають ні тварини, ні рослини.
Лише діяльність людини призводить до появи сміття.
На жаль, часто вулиці, ліси, парки та інші місця, де буває
багато людей, стають засміченими, що дуже псує їх зовнішній вигляд.
Щороку багато територій перетворюються на
смітники. Під купами сміття вмирає земля, яку можна було б використати
під сади, городи, де росли б дерева та овочі, квіти, співали птахи.
Планета сумує, коли ми забруднюємо її.
Запитання для обговорення:
• Які тварини жили в лісі недалеко від села, в якому мешкала Маша?
(Ведмеді).
Чим харчувалися ведмеді у лісі?
(Рибою, ягодами, медом).
• Якими дарами лісу користувалися люди, які жили неподалік?
(Грибами, ягодами, дровами, збирали гілля та кору дерев для плетіння кошиків).
• Як Маша та її подружки шкодили природі лісу?
(Зривали квіти, ламали молоді дерева, залишали сміття).
• Яке сміття залишали після себе дівчатка?
(Обгортки, папірці,упаковки з-під соку, пляшки від лимонаду).
• Як вплинула така поведінка дівчаток на природу лісу?
(Гірше стали рости квіти, гриби і ягоди, повтікали звірі).
• Як ведмеді провчили Машу та її подруг?
(Зібрали все сміття, розкидали його біля сільських
будинків і залишили записку, щоб люди більше не ходили до лісу).
• Що зробили дівчата після цього?
(Зібрали все сміття та вибачилися).
Підсумуйте: «За щедрі подарунки природи ми маємо віддячувати їй
турботою про неї, милуванням її красою».
Відпочинок 20 хвилин
Урок 2. Українська мова.
Тема. Письмо вивчених літер, складів, слів, речень.
Робота з дитячою книжкою: читаю казки про тварин.
Письмо
Я перевіряю:

непотрібними й викидаються в смітник.
Навіть після приготування сніданку утворюється велика кількість сміття:
упаковка з-під їжі, харчові відходи, пакети з-під соку чи молока, частини овочів/
фруктів, які не вживають в їжу та ін.)
Тому сьогодні ми поговоримо про сміття, дізнаємося, яку загрозу воно
несе нашій планеті та чому не треба викидати сміття де завгодно.
Робота з підручником «Соромно перед соловейком».
- Прочитай оповідання.
Запитання для обговорення:
• Як звуть дівчаток, які є головними героями цього оповідання?
(Оля та Ліда).
• Яку їжу дівчата принесли з собою до лісу? (Хліб, масло, яйця).
• У що раніше загортали їжу?
(У непотрібну, вже прочитану газету).
• Як теперь запаковують їжу?
(У пластикові контейнери, поліетиленові пакети та ін.)
• Спів якого птаха Оля і Ліда почули в лісі?
(Соловей).
• Як ви оцінюєте вчинок Ліди?
(Ліда вчинила правильно, адже потрібно прибирати за собою,
навіть коли цього ніхто не бачить).
• Що станеться, якщо всі будуть лишати сміття в лісі?
(Ліс поступово перетвориться та великий смітник).
• Як сміття може потрапити до лісу?
(Якщо його там залишать люди).
Підсумуйте: «На нашій планеті сміття саме собою не утворюється —
його не залишають ні тварини, ні рослини.
Лише діяльність людини призводить до появи сміття.
На жаль, часто вулиці, ліси, парки та інші місця, де буває
багато людей, стають засміченими, що дуже псує їх зовнішній вигляд.
Щороку багато територій перетворюються на
смітники. Під купами сміття вмирає земля, яку можна було б використати
під сади, городи, де росли б дерева та овочі, квіти, співали птахи.
Планета сумує, коли ми забруднюємо її.
Ми повинні робити так, щоб наша планета раділа.
Відпочинок
Перегляд мультфільму
«Екологічна казка — Маша та Ведмідь»
(за бажанням)
• Які тварини жили в лісі недалеко від села, в якому мешкала Маша?
(Ведмеді).
Чим харчувалися ведмеді у лісі?
(Рибою, ягодами, медом).
• Якими дарами лісу користувалися люди, які жили неподалік?
(Грибами, ягодами, дровами, збирали гілля та кору дерев для плетіння кошиків).
• Як Маша та її подружки шкодили природі лісу?
(Зривали квіти, ламали молоді дерева, залишали сміття).
• Яке сміття залишали після себе дівчатка?
(Обгортки, папірці,упаковки з-під соку, пляшки від лимонаду).
• Як вплинула така поведінка дівчаток на природу лісу?
(Гірше стали рости квіти, гриби і ягоди, повтікали звірі).
• Як ведмеді провчили Машу та її подруг?
(Зібрали все сміття, розкидали його біля сільських
будинків і залишили записку, щоб люди більше не ходили до лісу).
• Що зробили дівчата після цього?
(Зібрали все сміття та вибачилися).
Підсумуйте: «За щедрі подарунки природи ми маємо віддячувати їй
турботою про неї, милуванням її красою».
Відпочинок 20 хвилин
(дай очам відпочити, попий води,
подихай свіжим повітрям,
за бажанням можеш зробити руханку)
Урок 2. Українська мова.
Тема. Письмо вивчених літер, складів, слів, речень.
Робота з дитячою книжкою: читаю казки про тварин.
Письмо
Я перевіряю:
- вміння списувати з друкованого тексту;
- вміння розбірливо писати вивчені рукописні букви.
Підготуй зошит та ручку.
Прочитай уважно текст, розглянь розділові знаки.
Текст написаний друкованими буквами.
Спиши його в зошит рукописними літерами.
Свою роботу, виконану в зошиті, сфотографуй
(попроси батьків допомогти)
та надішли мені або в Viber,
або на пошту marislab21@gmail.com,
або в Google classrom (код до курса: euspoyx)
або завантаж в своє портфоліо Google Dojo
Відпочинок
(зроби розминку для пальців та очей)
(зроби розминку для пальців та очей)
Читання
Прочитай самостійно оповідання (про себе, потім вголос).

Відпочинок 20 хвилин
(дай очам відпочити, попий води,
подихай свіжим повітрям,
за бажанням можеш зробити руханку)
Урок 3. ЯДС
Тема. 22 квітня - День Землі.
- Сьогодні День Землі — свято, яке на всій планеті святкують
22 квітня.
День Землі було створено, щоб об'єднати людей всіх країн для
захисту природи та щоб нагадати про те, що планета, яка дарує
нам життя, є унікальною, неповторною, але потребує нашої турботи.
Робота з підручником «День Землі».
- Прочитай та розглянь малюнок.
Запитання для обговорення:
• Коли святкують День Землі?
(22-го квітня).
• Як люди у цей день «вітають» Землю?
(Прибирають у довкіллі, саджають дерева та квіти).
• Знайди на малюнку дітей, які саджають дерево.
• Знайди на малюнку дітей, які прибирають сміття.
• Хто з дітей викидає сміття в різнокольорові контейнери?
• А хто несе відсортоване сміття на переробку?
• Що ми можемо зробити, щоб відсвяткувати День Землі?
(Виготовляти корисні речі з непотрібних, більше ходити пішки,
посадити квіти і т.д.)
- Сьогодні День Землі — свято, яке на всій планеті святкують
22 квітня.
День Землі було створено, щоб об'єднати людей всіх країн для
захисту природи та щоб нагадати про те, що планета, яка дарує
нам життя, є унікальною, неповторною, але потребує нашої турботи.
Переглянь відео
(за бажанням)
Робота з підручником «День Землі».
- Прочитай та розглянь малюнок.
Запитання для обговорення:
• Коли святкують День Землі?
(22-го квітня).
• Як люди у цей день «вітають» Землю?
(Прибирають у довкіллі, саджають дерева та квіти).
• Знайди на малюнку дітей, які саджають дерево.
• Знайди на малюнку дітей, які прибирають сміття.
• Хто з дітей викидає сміття в різнокольорові контейнери?
• А хто несе відсортоване сміття на переробку?
• Що ми можемо зробити, щоб відсвяткувати День Землі?
(Виготовляти корисні речі з непотрібних, більше ходити пішки,
посадити квіти і т.д.)
- Тоді наша планета буде радіти.
- На цьому наші уроки завершено.
- Дякую за увагу.
- До побачення!
Відпочинок
(дай очам відпочити, попий води,
подихай свіжим повітрям,
за бажанням можеш зробити руханку
під пісню)
Комментарии
Отправить комментарий