23 квітня, четвер 1 клас

- Доброго ранку!
- Зроби ранкову зарядку, щоб бути здоровим.


- Тепер починаємо дистанційне начання за розкладом.

1 урок. ЯДС
Тема. Сортування сміття.

- Про що ми говорили на минулому уроці?
Підсумуйте: «Вчора ми дізналися про те, чому не можна викидати сміття де заманеться, думали, що можна зробити з непотрібними речами».

- Сьогодні на уроці ми продовжимо дізнаватися про те, як ми можемо берегти природу
від сміття й забруднення, щоб всі вулиці нашого міста були чистими.

Робота з підручником.
- Прочитай та розглянь малюнок.

Запитання для обговорення:
• Які відходи залишаються в землі найменше, найшвидше розкладаються?
(Шкірки від бананів, інших рослинних харчових продуктів).
• Яке сміття залишається в землі менше, ніж рік?
(Шкірки від бананів, інших рослинних харчових продуктів, вже перероблений
або тонкий папір — газети, паперові серветки).
• Яке сміття залишається в землі менше, ніж 10–15 років?
(Багатошарові коробки з-під молока-соку).
• Яке сміття залишається в землі більше, ніж 50 років?
(Металеві бляшанки, скло, пластикові пляшки, поліетиленові плівки та ін.).
• Як шкодить сміття, яке викинули до водойм?
(Тварини водойм можуть його зїсти або заплутатися в ньому).
• Чому не треба викидати у природу пластикові, металеві, поліетиленові
та скляні відходи?
(Ці відходи занадто довго розкладаються у природі, тому їх треба не викидати,
а намагати повторно переробити, щоб використати повторно).
Підсумуйте: «Відходи, які занадто довго розкладаються, шкодять природі Землі».

Відпочинок
(за бажанням зроби руханку)


Переглянь за бажанням мультфільм
 "Переробка сміття"


Запитання для обговорення:
• Як звати робітника, який вивозить сміття?
• Чому у родині Пеппи не викидають скляні пляшки та газети до смітника?
• Які відходи герої мультфільму віддають на переробку?
• Де зберігаються у будинку Пеппи скляні, металеві та паперові відходи?
• Куди герої мультфільму відвозять відходи, які підлягають переробці?
• Хто працює у Центрі переробки?
Підсумуйте: «Із сміття можна зробити корисні речі.
Але зробити щось із нього можна лише тоді, коли воно посортоване,
тобто роподілене за видами. Посортоване сміття викидають до спеціальних
різнокольорових контейнерів».

Робота з підручником.
- Прочитай та розглянь малюнок.

Запитання для обговорення:
• На які речі можна переробити пластикові пляшки?
• Назви, яке сміття можна викинути до кожного контейнерів.
Підсумуйте: «Сміття потрібно сортувати, щоб потім його переробити
 і виготовити з нього корисні речі».

Відпочинок 20 хвилин
(дай очам відпочити,
 попий води, зроби руханку,
 подихай свіжим повітрям)

Урок 2. Українська мова.
Тема. Букви Гг. Письмо малої букви г.

Робота з підручником, с.58
- Кого зустріли котик та мишка? (Дракона)

 - Що незвичного в дракона? (Три голови).
- Промов слово голова.
- Який звук чуєш на початку, голосний чи приголосний? (Приголосний).
- Твердий чи м'який приголосний? (Твердий).
- Розглянь звукову схему слова - Голова.
- Скільки букв у слові?
- Скільки звуків?
- Скільки голосних?
- Скільки приголосних?
- Скільки складів?
- На який склад падає наголос?

- Сьогодні ми будемо повторювати букву Г.
- Ви знаєте, що буква Г може давати твердий приголосний звук (наприклад: гуси),
а може давати м'який приголосний звук (наприклад: гілка).

Завдання 1.
Прочитай слова, знайди підпис до малюнка та слово, яке підходить до схеми.

Відпочинок

Завдання 2.
- Прочитай текст про себе.
- Знайди назву текста (заголовок).
- Яка головна думка тексту?
- Прочитай ще раз текст вголос.
-Знайти в тексті протилежні слова.
(Одна - дві, день - ніч, серйозною - веселою...)

Відпочинок

Письмо

- Згадай, як виглядають маленькі друковані та писемні літери г.



Підготуй зошит та ручку.
Переглянь відео, пропиши малу букву "г" в зошиті.
Зроби перерву на 10-15 хвилин
 (порухайся, подивись у вікно,
 попий води, відпочинь).

Переглянь відео.
 Потренуйся писати склади
 та слова з вивченою буквою.



Свою роботу, виконану в зошиті надішли мені або в Viber, 
або на пошту marislab21@gmail.com
або завантаж в Google classrom (код до курса: euspoyx)
або завантаж в своє портфоліо Google Dojo

Відпочинок

Урок 3. ЯДС
Тема. Як зробити Землю ще чистіщою.

- Про що ми говорили на минулому уроці?
Підсумуйте: «На минулому уроці ми говорили про те, як сортувати сміття, та чому це потрібно робити, щоб воно не шкодило природі».

- Сьогодні ми дізнаємося про те, як ми можемо зробити Землю ще чистішою, звільнивши її від сміття і забруднення, щоб зберегти красу її природи.

Робота з підручником

Запитання для обговорення:
• Яким посудом краще користуватися, щоб зменшити кількість сміття?
(Багаторазовим).
• Як можна зменшити кількість
поліетиленових пакетів при покупках у магазині? (Користуватися еко-сумками, виготовленими з тканини).
• Що потрібно робити з упаковками, які викидаються? (Складати їх так, щоб вони займали менше місця).
Підсумуйте: «Ці поради дозволяють зменшити кількість сміття».


Відпочинок

 (зроби за бажанням руханку)
- Ще ми не згадали про один вид сміття, який дуже шкодить природі, якщо його викинути в
загальний смітник. Тому його потрібно збирати окремо.
- А про те, що це за річ, ти
дізнаєшся, переглянувши мультфільм (за бажанням).


Запитання для обговорення:
• Яку рослину вирощувала Шпуня?
(Лимон).
• Що порадив Фаєр Шпуні?
(Додати до ґрунту, в якому росте лимон батарейки, щоб він швидше ріс).
• Як ви ставитеся до поради Фаєра?
• У якій країні зробили першу батарейку?
(В Італії).
• Як вона виглядала?
(Посудина з солоною водою, до якої додали дві різні металеві пластини та дріт).
• Навіщо потрібні батарейки?
(Вони дають енергію технічним приладам).
• Для якої техніки використовують
батарейки та акамулятори?
(В усій техніці — від маленького годинника до величезного транспорту).
• Чому не можна викидати батарейки до загального смітника?
(Вони забруднюють довкілля).
• Що натомість краще робити з
непотрібними батарейками? (Складати окремо, а потім передавати до пункту переробки).
Підсумуйте: «Навіть маленька батарейка може завдати великої шкоди природі Землі,
якщо її викинути разом з іншим сміттям».

- На цьому наші уроки завершено.
- До побачення!

Відпочинок



Комментарии