- Доброго ранку!
- Починаємо дистанційне навчання.
1 урок. ЯДС
Тема. Тварини влітку.
- Сьогодні ми дізнаємося про зміни, які відбуваються
в житті тварин влітку, поговоримо про їх літні турботи.
- Переглянь уривок відео (з 0:35 до 3:10):
• Як "звучить" літо?
(Зранку співають ластівки, вдень у водоймах чутно жаб,
а ввечорі можна почути спів солов'я).
• Що відбувається наприкінці весни та влітку у більшості тварин?
(Народження, вигодовування та виховання дитинчат).
Підсумуйте: «З настанням літа життя тварин змінюється.
Влітку розвивається й збільшується потомство в усіх тварин.
Це найбільш сприятливий час: багато світла, тепла, їжі».
Робота з підручником.
- Прочитай вірш та розглянь малюнок:
Запитання для обговорення:
• Про яких тварин йшла мова у тексті?
(Мурах).
• До якої групи тварин вони належать?
(Комахи).
• Що роблять мурахи влітку?
(Будують мурашник, роблять запаси на зиму).
• Чому вірш має таку назву?
(Гога дійсно є неробою, оскільки він лінується допомагати іншим у спільній справі, а також не
піклується про своє майбутнє).
Підсумуйте: «У тварин влітку багато турбот. Не зважаючи на те, щоб їм також може хотітися лише грітися під ласкавим сонячним промінням, вони багато працюють, запасаючи корм на
зиму, якого влітку багато».
- Є сезон тиші. Так називають період з кінця квітня до початку липня.
Але називають цей час так не тому, що тиша стоїть в лісі, в полі або в долині річки.
У цей проміжок часу дикі тварини висиджують потомство — пташенят, звіренят, плазунят...
Тому людям необхідно дотримуватися тиші: не турбувати тварин, не заважати їм дбати про своїх малюків. У цей час забороняється проведення будь- яких шумних робіт чи заходів.
Підсумуйте: «На початку літа треба дотримуватись тиші, якнайменше турбувати тварин, не заважати їм піклуватися про свою малечу».
- За бажанням пограй.
Треба знайти пару однакових тварин.
- Також (за бажанням)
можеш відгадати загадки про тварин.
Відпочинок
20 хвилин
(дай очам відпочити,
попий води, подихай свіжим повітрям,
зроби руханку)
2 урок. Українська мова.
Тема. Буква Жж.
Письмо малої букви ж.
Робота з підручником, с.70.
- Що тримають котик та мишка?
- Промов слово ЖУРНАЛ.
- Який звук чуєш на початку?
- Розглянь звукову схему.
- Скільки букв в слові ЖУРНАЛ? Скільки звуків?
- Скільки голосних? Скільки приголосних?- Скільки складів?
- На який склад падає наголос?
Завдання 1.
- Прочитай слова:
- Знайди підпис до малюнка.
Відшукай слово до схеми.
Відпочинок
5 хвилин
Прочитай слова:
Завдання 2.
- Розглянь обкладинки журналів.
Про що ти можеш дізнатися?
Прочитай:
Відпочинок
5 хвилин
Письмо
- Розглянь друковану та рукописну маленьку літеру Ж.
- Чим вони схожі? Чим видрізняються?
- З яких елементів складаються?
- Підготуй зошит, ручку, прочитай та запиши:
Зворотній зв'язок з вчителем marislab21@gmail.com
- На сьогодні уроки завершено.
- Ти молодець!
- Можеш за бажанням зробити руханку.