- Доброго ранку!
- Починаємо дистанційне навчання.
ЯДС
Тематичний тиждень - На порозі літо
Тема. Рослини влітку.
- Літо — важливий час не лише для тварин, а й для рослин.
Влітку тепло, багато вологи, сонячного світла, тому рослини
добре ростуть і розвиваються.
• Що відбувається з деревами, кущами та травами влітку?
Підсумуйте: «Влітку у рослин з'являються не лише квітки,
а й утворюються плоди, насіння, дозрівають ягоди».
- Переглянь відео:
Запитання для обговорення:
• З якої частини рослини згодом утворюється її плід?
• Навіщо рослинам потрібні плоди та насіння?
Підсумуйте: «Багато рослин розмножується насінням.
Після запилення зав'язь, що міститься всередині квітки,
починає швидко рости та змінювати форму. Так з'являються плоди.
Вони бувають різними — м'ясисті і соковиті, та тверді й сухі».
Робота з підручником, с.124.
- Прочитай та розглянь малюнки.
Запитання для обговорення:
• Які плоди зображено на малюнках?
• Які плоди соковиті, а які — тверді?
• В яких рослин їстівні лише плоди, а в яких — лише насіння?
• В яких рослин їстівні і плоди, і насіння?
Підсумуйте: «Улітку в рослин достигають плоди.
Вони бувають м’ясистими, соковитими і твердими».
- Переглянь за бажанням відео
та назви, плоди яких рослин побачив (побачила).
За бажанням пограй:
Відпочинок
20 хвилин
Тема. Буква Чч.
Письмо малої букви ч.
Робота з підручником, с.73.
- Подивись на котика та мишку.
- Що взув котик?
- А що у мишки?
- Якого кольори чоботи та хустинка?
- Вимов слово ЧЕРВОНИЙ.
- Який звук чуєш на початку?
- Які звуки дає буква Ч?
- Розглянь звукову схему.
- Скільки букв у слові? Скільки звуків?
- Скільки голосних звуків?
- Скільки твердих приголосних звуків?
- Скільки м'яких?
- Скільки складів?
- На який склад падає наголос?
Завдання 1.
- Прочитай слова.
- Знайди слово - підпис до малюнка.
Відпочинок
5 хвилин
Завдання 2.
- Прочитай вірш.
- Який можна йому дати заголовок?
- Хто головний герой?
- Розглянь малюнок.
- Прочитай ще раз вірш.
Відпочинок
5 хвилин
Завдання 3.
- Подивись на портрети дітей.
- В них однакові емоції?
- Прочитай як їх звуть?
- Поміркуй, хто від чого почервонів.
- Склади речення.
Відпочинок
5 хвилин
- Подивись на друковану та рукописну маленьку літеру ч.
- Чим вони схожі, чим відрізняються?
- З яких елементів складаються?
- Підготуй зошит, ручку.
Запиши:
Відпочинок
5 хвилин
Підручник, с.74, завдання 3.
Запиши речення в зошит рукописними буквами.
Софійка почервоніла від сорому.
Кирило почервонів від гніву.
Сашко почервонів від морозу.
Зворотній зв'язок з вчителем marislab21@gmail.com
- На сьогодні уроки завершено.
- До зустрічі в четвер.
- За бажанням можеш виконати руханку: